ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ახალი მასშტაბური მარკეტინგული კამპანია დაიწყო

ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე გავლენიან მედია პლატფორმაზე Bloomberg  ახალი პროექტი დაიწყო. მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში Bloomberg საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ ორ ვიდეორგოლს იღებს,  მომზადდება  სამი სტატია, რომელიც  სოციალურ ქსელებში განთავსება  (Facebook, Twitter, Instagram). პროექტის ფარგლებში Bloomberg-ის გადამღები ჯგუფი თბილისში, იმერეთში,  მცხეთა-მთიანეთსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში  მუშაობს. ერთ კვირიანი გადაღებები საქართველოს სათავგადასავლო ტურიზმს (ჰელი-სქი, თრექინგი … Continue reading ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ახალი მასშტაბური მარკეტინგული კამპანია დაიწყო